Parametre
Výrobca | DJI |
EAN | 6941565963802 |
Servisná ochrana s DJI Care Refresh
DJI Care Refresh je servisná ochrana vášho zariadenia, ktorá vám za malý príplatok poskytne štyri výmeny poškodeného hardvéru v priebehu dvoch rokov. Vzťahuje sa okrem iného na škody spôsobené nárazom alebo kontaktom výrobku s vodou. Poškodený hardvér bude následne vymenený za nový alebo ekvivalentný nový hardvér. DJI Care Refresh je možné aktivovať jednorazovo do 30 dní od aktivácie (prvého spustenia) zariadenia. Ochranu je možné predĺžiť aj o ďalší rok (celkovo 3 roky) - stačí si zakúpiť ďalší ročný plán. Počas servisnej ochrany navyše platí oficiálna záruka výrobcu.
DJI Osmo Action 4
V prípade zariadení radu DJI Osmo Action 4 je cena každej výmeny v rámci služby DJI Care Refresh 95,* GBP
*Ak sa o výmenu obrátite priamo na výrobcu, suma výmeny sa môže zmeniť v závislosti od aktuálneho výmenného kurzu.
Predĺžená záruka
Používatelia zariadení ako DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine a DJI Action 2 môžu získať aj ďalšie výhody. Ak počas obdobia Care Refresh ani raz nevyužijete službu Care Refresh, ako odmenu získate predĺženú záruku na ďalší rok.
Ako aktivovať službu DJI Care Refresh
1. Aktivujte kód na adrese: https://support.dji.com/care/active.
2. Počas procesu aktivácie je potrebné zadať kód Care Refresh, sériové číslo zariadenia (nájdete ho priamo na výrobku) a údaje o osobe, ktorá balíček aktivuje (meno, e-mailová adresa).
3. Služba DJI Care Refresh bude aktivovaná a automaticky priradená k príslušnému regiónu. Potvrdenie o aktivácii služby DJI Care Refresh dostanete e-mailom. Vaše zariadenie je teraz v bezpečí!
Keď sa stane nehoda
1. Používateľ nahlási poruchu a zašle zariadenie do nemeckého servisného strediska DJI s poznámkou, že si zakúpil službu DJI Care Refresh.
2. Používateľ dostane cenovú ponuku na opravu a na jej základe sa rozhodne, či si nechá opravu/výmenu vykonať za poplatok alebo prostredníctvom služby DJI Care Refresh.
3. Ak sa zvolí služba DJI Care Refresh, používateľ zaplatí poplatok za výmenu a dostane inú jednotku.
4. Vymenený výrobok sa prioritne doručí používateľovi s bezplatnou dopravou.
Služba DJI Care Refresh sa nevzťahuje na
1) Stratu alebo čiastočnú stratu zariadenia.
2) Odcudzený alebo opustený výrobok.
3) Dodatočné príslušenstvo.
4) Úmyselnú stratu výrobku.
5) Poškodenie krytu, ktoré nemá vplyv na prevádzku výrobku.
6) Priame alebo nepriame škody spôsobené vyššou mocou.
7) Závady, ktoré sa vyskytli mimo obdobia platnosti programu DJI Care Refresh.
8) Dodatočné poplatky za aktualizáciu modelu, zlepšenie jeho výkonu.
9) Závady vyplývajúce z úprav, ktoré nie sú v súlade s odporúčaniami uvedenými v návode na použitie, alebo z používania nekompatibilných batérií a nabíjačiek.
10) Vady spôsobené používaním neautorizovaného príslušenstva, batérií alebo softvéru.
Možnosť rozšírenia ochrany*
Používatelia majú tiež možnosť predĺžiť ochranu na maximálne 3 roky. Ak tak chcete urobiť, stačí si zakúpiť ďalší ročný plán.
- Ak máte ročný plán DJI Care Refresh, môžete ochranu predĺžiť 2-krát zakúpením ďalších 2 ročných plánov: ročný plán + ročný plán + ročný plán.
- Ak máte 2-ročný plán, ochranu môžete predĺžiť len raz zakúpením jedného ročného plánu: 2-ročný plán + ročný plán.
Upozornenie: ochranu nie je možné predĺžiť zakúpením ďalšieho 2-ročného plánu.
Na predĺženie ochrany musia byť splnené určité podmienky:
- Zakúpenie služby DJI Care Refresh v jednej z nasledujúcich možností: ročný plán DJI Care Refresh / 2-ročný plán DJI Care Refresh / DJI Care Refresh a DJI Care Refresh + / ročný plán DJI Care Refresh a dodatočný ročný plán (obnovenie).
- Doba platnosti zakúpenej služby DJI Care Refresh ešte neuplynula alebo uplynula do 15 dní.
*Viac informácií o službe DJI Care Refresh nájdete v tomto dokumente.