Parametre
Výrobca | DJI |
EAN | 6941565939227 |
Servisná ochrana s DJI Care Refresh
DJI Care Refresh je servisná ochrana pre produkty DJI, ktorá za malý príplatok ponúka dve výmeny poškodeného zariadenia v priebehu jedného roka, pričom sa vzťahuje na škody spôsobené okrem iného nárazom alebo kontaktom výrobku s vodou. Poškodené zariadenie bude následne vymenené za nový alebo ekvivalentný nový výrobok. Službu DJI Care Refresh je možné aktivovať jednorazovo do 30 dní od aktivácie (prvého spustenia) zariadenia. V prípade kamier, gimbalov a stabilizátorov neexistuje možnosť predĺženia 30-dňovej lehoty.
DJI RS 3 Mini
V prípade stabilizátorov radu DJI RS 3 Mini je cena prvej výmeny v rámci služby DJI Care Refresh 209 GBP. Cena druhej výmeny je 249 GBP*
*Ak žiadosť podáte priamo výrobcovi, suma výmeny sa môže zmeniť v závislosti od aktuálneho výmenného kurzu.
Ako aktivovať službu DJI Care Refresh
1. Kód si aktivujte na adrese: https://support.dji.com/care/active.
2. Počas procesu aktivácie je potrebné uviesť obsah kódu Care Refresh, sériové číslo zariadenia (nájdete ho priamo na výrobku) a údaje o osobe, ktorá balíček aktivuje (meno, e-mailová adresa).
3. DJI Care Refresh bude aktivovaný a automaticky priradený k príslušnému regiónu. Potvrdenie o aktivácii DJI Care Refresh dostanete e-mailom. Vaše zariadenie je teraz v bezpečí!
Keď sa stane nehoda
1. Používateľ nahlási poruchu a zašle zariadenie do nemeckého servisného strediska DJI s poznámkou, že má DJI Care Refresh.
2. Používateľ dostane cenovú ponuku na opravu a na jej základe sa rozhodne, či si nechá opravu/výmenu vykonať za poplatok alebo prostredníctvom služby DJI Care Refresh.
3. Ak sa zvolí služba DJI Care Refresh, používateľ zaplatí poplatok za výmenu a dostane inú jednotku.
4. Vymenený výrobok sa prioritne doručí používateľovi s bezplatnou dopravou.
Služba DJI Care Refresh sa nevzťahuje na
1) Stratený alebo čiastočne stratený výrobok.
2) Odcudzený alebo opustený výrobok.
3) Dodatočné príslušenstvo.
4) Úmyselnú stratu výrobku.
5) Poškodenie krytu, ktoré nemá vplyv na prevádzku výrobku.
6) Priame alebo nepriame škody spôsobené vyššou mocou.
7) Závady, ktoré sa vyskytli mimo obdobia platnosti programu DJI Care Refresh.
8) Dodatočné poplatky za aktualizáciu modelu, zlepšenie jeho výkonu.
9) Závady vyplývajúce z úprav, ktoré nie sú v súlade s odporúčaniami uvedenými v návode na použitie, alebo z používania nekompatibilných batérií a nabíjačiek.
10) Vady vyplývajúce z používania neautorizovaného príslušenstva, batérií alebo softvéru.